Kategorije
Gradski info

OBJAVLJEN GODIŠNJI PLAN RASPISIVANJA NATJEČAJA ZA JAVNE POTREBE U 2021. GODINI

Gradonačelnica Grada Ozlja objavila je Godišnji plan raspisivanja javnih natječaja za predlaganje programa javnih potreba Grada Ozlja u ovoj godini.

Iznos od 200.000,00 kn na raspolaganju je organizacijama civilnog društva za sufinanciranje do 25 programa i projekata.

Detaljnije informacije pronađite na poveznici OVDJE

Kategorije
Gradski info

Obavijest

Sukladno objavljenom Javnom natječaju za prodaju poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu RH na području Grada Ozlja u prilogu dostavljamo obavijest Povjerenstva

OBAVIJEST

Kategorije
Gradski info Natjecaji

Natječaj za popunu radnog mjesta zdravstveni voditelj i odgojitelj predškolske djece u Dječjem vrtiću Zvončiću Ozalj

Na temelju članka 26. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19), članka 47. Statuta Dječjeg vrtića Zvončić Ozalj i Odluke Upravnog vijeća Dječjeg vrtića Zvončić Ozalj donesene dana 19. siječnja 2021. godine, Dječji vrtić Zvončić Ozalj, Trg braće Radić 4, OIB: 36389970954, raspisuje

NATJEČAJ – zdravstveni voditelj (m/ž)

NATJEČAJ – odgojitelj predškolske djece (m/ž)

Kategorije
Gradski info

POTPISANI UGOVORI PO PROVEDENOM POSTUPKU NABAVE ZA PREDMET NABAVE PRIMJENA KONCEPTA – PAMETNI GRAD

U uredu gradonačelnice Grada Ozlja danas su potpisani ugovori po provedenom postupku nabave za predmet nabave Primjena koncepta – Pametni grad.

Za Grupu I – Implementacija web GIS-a (Geo sustava) ugovor je sklopljen sa ponuditeljem GDi d.o.o., a cilj provedbe ovog projekta je nadogradnja novih dijelova postojećeg GiS sustava. Grad Ozalj je tijekom proteklih godina uspostavio prostornu bazu podataka za evidenciju dijela komunalne infrastrukture (nerazvrstane ceste, travnjaci, groblja), registra imovine i prostornih planova. Realizacijom ovog projekta Grad Ozalj želi nadograditi postojeće evidencije podataka kako bi dodatno organizirao i optimizirao poslovanje gradske uprave, te riješio zakonske obveze ustroja baze podataka prema Zakonu o komunalnom gospodarstvu (NN 68/18, 110/18, 32/20) i Zakonu o nacionalnoj infrastrukturi prostornih podataka (NN 56/13, 52/18, 50/20). Vrijednost ugovora je 320.000,00 kuna sa PDV-om i rok provedbe projekta 3 mjeseca.

Za Grupu II Implementacija e-Obrasca i e-Pisarnice ugovor je sklopljen sa ponuditeljem Vizibit d.o.o.  Grad Ozalj želi efikasno, sigurno i učinkovito provoditi svoje poslovne procese i povezano upravljanje poslovnom dokumentacijom kako bi se smanjila upotreba papira, te ubrzao ciklus odvijanja procesa i osigurala jednostavnija interakcija s vanjskim subjektima. Ciljevi koje si žele postići implementacijom Aplikacije i uspostavom sustava je rast efikasnosti, što podrazumijeva kraći ciklus u provođenju procesa, brzu objavu novih digitalnih poslovnih procesa baziranih na digitalnoj dokumentaciji, jednostavnu mogućnost pregleda svih digitaliziranih podataka, manju potrebu za ručnom obradom kroz papir, automatsko pokretanje internih procesa, brzu pretragu po svim obilježjima i statusima procesa. Vrijednost ugovora je 248.750,00 kuna sa PDV-om i rok provedbe projekta 2 mjeseca.

Cjelokupan projekt će biti sufinanciran od strane Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost u iznosu od 60% ukupne vrijednosti projekta.

Kategorije
Gradski info

Javni poziv za dodjelu javnih priznanja Karlovačke županije za 2020. godinu

Odbor za dodjelu javnih priznanja Karlovačke županije za 2020. godinu raspisao je javne pozive za dodjelu javnih priznanja Karlovačke županije, i to za dodjelu javnog priznanja:

 „Plaketa Karlovačke županije“ – 2020. godina

JAVNI POZIV

„Nagrada Karlovačke županije za životno djelo“ – 2020. godina

JAVNI POZIV

Rok za podnošenje prijedloga je 31. siječnja 2021. godine.

Sve potrebne informacije mogu se dobiti u Uredu župana Karlovačke županije, telefon 666-141 i na službenim internetskim stranicama Karlovačke županije (www.kazup.hr).

Kategorije
Gradski info

Produljuje se rok za prijavu štete od potresa

Produljuje se rok za prijavu štete prouzrokovanom potresom do 14. siječnja 2021. godine. U skladu s time, mole se svi građani Grada Ozlja da nastalu štetu prijave na broj telefona 047/731-400 ili na e mail adresu grad.ozalj@ozalj.hr uz obavezan prilog obrasca koji se može preuzeti OVDJE ili u prostorijama gradske uprave Grada Ozlja, Kurilovac 1.
U skladu sa Zakonom, elementarnu nepogodu na području Grada Ozlja proglašava Karlovačka županija na prijedlog gradonačelnice Grada Ozlja.

Kategorije
Gradski info

Obavijest Karlovačke županije o provođenju javne rasprave

Proslijeđujemo Obavijest o provođenju Javne rasprave o prijedlogu VI. izmjena i dopuna prostornog plana Karlovačke županije i Strateškoj studiji o utjecaju na okoliš VI. Izmjena i dopuna Prostornog plana Karlovačke županije od 04. siječnja 2021. do 03. veljače 2021. godine dostupne na sljedećim linkovima sa stranica Karlovačke županije:

  • Obavijest o provođenju javne rasprave o Prijedlogu VI. Izmjena i dopuna Prostornog plana Karlovačke županije i Strateškoj studiji o utjecaju na okoliš VI. Izmjena i dopuna Prostornog plana Karlovačke županije

https://www.kazup.hr/index.php/obavijesti-naslovnica/obavijesti-uo-za-graditeljstvo-i-okolis/obavijest-o-provodenju-javne-rasprave-o-prijedlogu-vi-izmjena-i-dopuna-prostornog-plana-karlovacke-zupanije-i-strateskoj-studiji-o-utjecaju-na-okolis-vi-izmjena-i-dopuna-prostornog-plana-karlovacke-zupanije

  • Prijedlog VI. Izmjena i dopuna Prostornog plana Karlovačke županije

https://www.kazup.hr/index.php/obavijesti-naslovnica/obavijesti-uo-za-graditeljstvo-i-okolis/prijedlog-vi-izmjena-i-dopuna-prostornog-plana-karlovacke-zupanije

Zainteresirana javnosti može izvršiti Javni uvid u Prijedlog VI. ID PP i Stratešku studiju od 04. siječnja 2021. do 03. veljače 2021. godine, svakim radnim danom od 09:00 do 14:00 sati u prostorijama Grada Ozlja, Kurilovac 1, Odsjek za urbanizam i komunalne poslove.

U okviru javne rasprave Javno izlaganje o Prijedlogu VI. ID PP i Strateškoj studiji održati će se putem Livestream servisa u Gradu Ozlju, Kurilovac 1, dana 19. siječnja 2021. godine u 12:00 sati.

Kategorije
Gradski info

BRINI O SEBI – BUDI DOBRO – proŽIVI COVID

Frustracija zbog ograničavanja socijalnih kontakta i izlazaka, osjećaj usamljenosti, zabrinutost oko završetka školske godine i mature, prevelik stupanj kritike odraslih u odnosu na odgovornost mladih, ali i strah od zaraze za članove svojih obitelji samo su neki od problema s kojima se susreću mladi u Hrvatskoj tijekom pandemije koronavirusa.

Saznanja su to dobivena putem video konferencija, te kontaktom s predstavnicima mladih srednjoškolske dobi, koje su zajedničkim angažmanom proveli Središnji državni ured za demografiju i mlade i Hrvatska psihološka komora.
Namjera je bila saznati s kojim se poteškoćama susreću mladi u ovom vremenu, kako se mentalno nose s ograničenjem socijalnih kontakata, kako oni vide svoju ulogu u sprječavanju širenja koronavirusa, te što im je potrebno za savladavanje trenutne situacije.

Mladi iz srednjih škola iz raznih dijelova Republike Hrvatske istaknuli su i kako imaju potrebu za razgovorima o mentalnom zdravlju sa stručnom službom škola na satovima razrednika, ali i da im većini nije ugodno tražiti izravnu pomoć za svoja psihička stanja. Većina ih je navela kako bi se anonimno javili i potražili psihološku pomoć stručnjaka jer među prijateljima osjete kako se mladi teško nose u okolnostima izazvanim koronavirusom.

” Svjesni situacije koje je pred mlade u Hrvatskoj stavila pandemija koronavirusa, te izazova koje je donijelo “novo normalno” željeli smo doznati koji su njihovi najveći problemi, te dobiti izravna saznanja o utjecaju pandemije na njihove živote i mentalno zdravlje. Uvidjeli smo potrebu za sustavnom i stručnom podrškom mladima, te se u suradnji sa Hrvatskom psihološkom komorom pokreću linije za telefonsko savjetovanje mladih. Radi se o sveukupno 21 liniji koje će biti otvorene u 20 hrvatskih županija i gradu Zagrebu unutar projekta “Brini o sebi – Budi dobro – Proživi Covid”. Mladima želimo poručiti kako ih razumijemo, te se nadamo da će im ovaj vid podrške biti jedan od načina za lakše prebrođivanje trenutačne situacije.” – poručila je državna tajnica Središnjeg državnog ureda za demografiju i mlade Željka Josić.

Brojevi_telefona

Kategorije
Gradski info

POMOĆ GRAĐANIMA I MJESTIMA STRADALIM U POTRESU

Hrvatska gospodarska komora i Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine pozivaju sve tvrtke koje imaju potrebnu mehanizaciju da se stave na raspolaganje i pomognu građanima i mjestima stradalim u potresu

Trenutno je najpotrebnija pomoć oko raščišćavanja ruševina, a tu mogu pomoći svi koji imaju kamione, utovarivače i druge strojeve. 

Tvrtke koje su voljne svoje resurse staviti na raspolaganje, mogu ispuniti obrazac na poveznicihttps://www.hgk.hr/apel-tvrtkama-za-pomoc-u-sanaciji-stete-od-potresa ili se javiti (tel: 01 460 6747, e-mail: graditeljstvo@hgk.hr),  Ministarstvu prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine (e-mail: ministar@mpgi.hr) ili zamjeniku ravnatelja Stožera civilne zaštite Mladenu Vinkoviću koji je zadužen za raščišćavanje ruševina (mob: 091/1121022).

Kategorije
Gradski info

POMOĆ U SMJEŠTAJU STRADALIMA U POTRESU

Molimo građane da jave Gradu Ozlju ukoliko su u mogućnosti primiti one koji su ostali bez domova s područja Petrinje, Gline, Siska i ostalih ugroženih područja.

Sve potrebne podatke, opis smještaja i kontakte ćemo objediniti u suradnji sa Stožerom Karlovačke županije kako bi informacije došle do onih kojima su najpotrebnije.